Op. Dr. Erhan GEZER Hakkında

Sizlere Yüz Estetiği, Burun Estetiği ve Medikal Estetik alanlarında profesyonel bir deneyim sunmak ve ayrıca hayallerinize ulaşmanızı sağlamak için tüm Bilgi, Birikim, Tecrübe ve Enerjisiyle çalışan Op. Dr. Erhan GEZER ile tanışın.

Hakkında

Erhan Gezer, 1988 yılında Çanakkale’de doğdu.

2007-2013 yıllarında tıp fakültesi eğitimi giriş sınavlarını kazanarak Plovdiv Tıp Üniversitesi’nde tıp eğitimini tamamlayarak 2013 yılında Tıp Doktoru ünvanını almaya hak kazandı. 2013 yılında Plovdiv Tıp Üniversitesi St. George Üniversite Hastanesi Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Anabilim Dalına kabul edilerek uzmanlık eğitimine başladı.

Asistanlık yıllarından itibaren özel ilgi alanı olan yüz estetik cerrahisi alanında çok sayıda burun estetiği ve yüz estetiği ameliyatlarına girdi. Asistanlık yılları boyunca burun ve yüz estetiği alanında çalışma imkanı ve araştırmalarda bulunan Dr. Erhan Gezer alanındaki güncel gelişmeleri, akademik çalışmalar, kurs, kongre ve klinik ziyaretler ile yakından takip etti. Kasım 2017’de Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Uzmanı oldu.

Tıp Fakültesi denkliğini Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinden, uzmanlık denkliğini Sağlık Bilimleri Üniversitesi İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Kliniğinden almıştır.

Dr. Erhan Gezer Tıp Fakültesi ve Kulak Burun Boğaz Hastalıkları uzmanlığı alanında Avrupa Birliği Diplomasına sahiptir.

2019 - 2021 yılları arasında görev yapmak üzere Ağrı ili Patnos ilçesine Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Uzmanı olarak atandı.

Dr. Erhan Gezer 2021 yılında 4 ay süreyle Prof. Dr. Özcan Çakmak ile çalışarak Yüz Estetik Cerrahisinde deneyim ve tecrübelerini arttırmıştır. Özellikle Derin Plan Yüz Germe, Boyun Germe, Rinoplasti, Blefaroplasti, Endoskopik Kaş Kaldırma ve Alın Germe, Yüze Yağ Enjeksiyonu, Kimyasal Cilt Soyma, Dermabrazyon ameliyatlarında hocanın cerrahi asistanlığını yapmıştır.

Mayıs 2021’de görevinden ayrılan Dr. Erhan Gezer İstanbul Nişantaşı’ndaki muayenehanesinde Burun Estetiği, Yüz Germe ve Yüz Estetiği alanında hizmet vermektedir.

Op. Dr. Erhan Gezer Muayenehanesi Sağlık Bakanlığı tarafından Sağlık Turizmi Yetki Belgesine sahip yetkili sağlık tesisidir.