Somon DNA Aşısı

Somon DNA ile mezoterapi tedavisinde kullanılan içeriğindeki hyaluronik asit ve somon balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülü sayesinde, ciltte hücre yenilemesi sağlanmasına yardımcı olur. Aynı zamanda hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi yaratır.

Cilt yenileme konusundaki arayışlar, son yıllarda kombine tedavilerde alınan sonuçlar daha çok memnuniyet sağlamıştır. Somon DNA uygulaması, ameliyatsız cilt gençleştirme alanında yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım oluşturmaktadır. Somon DNA’sı, hacminin 10 bin katı su tutabildiğinden, derinin nem dengesini sağlama konusunda kilit rol oynar.

Somon DNA moleküllerinin büyük miktarda su tutma özelliklerinden dolayı, yaşlanma ile ortaya çıkan kırışıklık ve kuruluğun önüne geçilir. Bu moleküller, cildin daha parlak ve nemli bir görünüm kazanmasını sağlar. Tedavi aynı zamanda UV radyasyonlarının neden olduğu zararlara karşı korumada sağlamaktadır.

Somon DNA’sı, ince uçlu iğne enjeksiyonları ile cilde uygulanır. Her işlem öncesinde, uygulamanın yapılacağı bölgeler lokal anestezik kremler ile uyuşturularak, acı hissi azaltılır. Somon DNA tedavisinin bugüne kadar herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olduğu gözlemlenmemiştir. Geniş bir kullanım alanına sahiptir.

Uygulamalar 2-3 hafta aralıklarla 3-4 seans yapılır, her bir uygulama 20 dakika sürer ve kişi uygulamadan hemen sonra cildinde herhangi bir belirti olmadan günlük yaşamına devam edebilir. Cilt gençleştirme ve canlandırma amacıyla uygulanan Somon DNA tedavisi,

Somon DNA’nın etkileri şu şekildedir:

• Yaşlanma karşıtı koruma sağlar.
  • Kırışıkların giderilmesinde etkilidir.
  • Cilt sıkılaştırır.
  • Cilt rengini canlandırır, ton farklarını eşitler.
  • Güneş lekelerinin oluşmasını engeller.
  • Gözenekleri sıkılaştırır.
  • Göz çevresi gençleştirmede kullanılır.
  • Dekolte sıkılaştırmada en etkili uygulamalardandır.

Diyabet, damar ve kalp hastalığı olanlarda, kanda pıhtılaşma sorunu yaşayan kişilerde ve hamilelerde kullanımı önerilmez.

Somon DNA Aşısı

Somon DNA Aşısının Yan Etkileri Varmıdır?
Somon DNA Aşısı Ne Kadar Süre Etki Sağlar?