Nem Aşısı ve Nem Dolgusu

Genellikle mevsim değişikliklerinde insanlar cilt kuruluğundan ve nem kaybından şikayet eder. Doğal nem oranını kaybeden ciltlerde zamanla hacim kaybı ile kırışıklık sorunları başlar. Bu durumda cilt nem takviyesine ihtiyaç duymaktadır.

Cilt aşısı hem anlık hem de uzun vadeli etkileri ile cildin sağlığını ve canlılığını sağlamaktadır. Derinin su kaybına karşı bariyerini taklit eden malzemelerle, nem aşısı, cildin kendi “doğal nemlendirme faktörü” üretimini desteklerken kaybettiği neme tekrar kavuşmasını sağlar.

N-asetil glukozamin ciltte bulunur ve hiyalüronik asit yapmak için kullanılır. Hiyalüronik asit ise nemi tutmaya yardımcı olur, çünkü dokuların hidrofil bir yapıda olması, yani suyu sevmesi sayesinde cilt ihtiyacı olan neme sahip olur. Nem aşısının içeriği, hiyalüronik asit seviyesini yükseltmeye yardımcı olur, bu sayede cilt su kaybına karşı koyabilir, doğal nem faktörü bariyerleri kurulmasına yardım eder ve kırışıklıklar daha az görünür hale gelir. Tüm bu özellikleri ile cilt sağlığı için gerekli olan tedavi desteğini başarılı bir şekilde sağlayabilir.

Nem aşısının formülündeki kompleksler, cildi su tutmak için nemlendirme etkisini sağlayan moleküller ile birleşir. Bu, aminoasitlerin, seramidlerin, hiyalüronik asitin, kolesterolün ve yağ asitlerinin bir arada olduğu doğal nemlendirme faktörünün özelliklerini sergiler.
Nem kaybına uğrayan cilt kuruyarak ciltte rahatsız edici bir gerginlik hissi oluşturmasının yanı sıra mat, kırışık ve pullanmaya yol açar. Nem aşısı cildin nem kaybını önleyerek cildi yumuşatır, kaşıntılı gerginlik hissini azaltır, cilt canlılık kazanarak doğal rengine kavuşur.

Hyalüronik asit ve trigliseritler içeren özel içeriği ile cildin nem kaybını önlemek için gerekli olan bariyer sistemini onararak ve belirgin bir şekilde nemlendirerek ipeksi bir pürüzsüzlük ve nemli bir görünüme kavuşulmasını sağlar.
Nem dolgusu ya da nem aşısı ameliyatsız bir estetik cerrahi tekniğidir.

Yaklaşık 20 dakika süren bir operasyon ile nem aşısı cilde uygulanır. Operasyondan hemen sonra sonuçları ortaya çıkmaya başlar ve yaklaşık 1 ay boyunca iyileşme devam eder. Cilt yapısına göre değişiklik göstermekle beraber ortalama 1 yıl boyunca etkisini devam ettirir. Nem aşısının etkisi geçtikçe cilt kuru, cansız ve kırışık görünümüne geri dönmeye başlar. Kişinin tercihine göre bu sürenin sonunda nem aşısının tekrarlanması gerekir.

Nem Aşısı ve Nem Dolgusu

Nem Aşısının Yan Etkileri Var mıdır?
Nem Aşısının Etkisi Ne Kadar Sürer?