Mezoterapi

Mezoterapi dünya genelinde cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır.

Yüz Mezoterapisi

Yaş alma ile beraber yüzde oluşan lekeler,güneş lekeleri, cilt lekeleri, sivilceler, sivilce izleri, gibi birçok cilt probleminde güvenirliğini kanıtlamış olarak kullanılmaktadır. Yüze uygulanan mezoterapinin ciltteki yenilenme, parlaklık, sağlıklı ışıltı, dolgunluk gözle görünür şekilde etkisi gözlenecektir.

Yüz mezoterapisinde amaç cildin doğal ve ihtiyacı olan maddelerin yerine konulması işlemi olduğundan uzun yıllardır güvenle kullanılmaktadır. İçeriğinde vitamin(A , C), enzim, aminoasit kokteylleri, peptidler, nükleotidler, büyüme faktörleri, antioksidanlar, bitki ekstrakları bulunan tek başınan ya da birlikte yüz derisine zerk edilmesiyle yapılan tedavi yöntemidir. Uygulama 2-6 mm uzunluğundaki çok ince iğneler ile yapılmaktadır.Her cilt tipi Mezoterapi için uygundur. Uygulamanın direkt sorun olan bölgeye yapılması çok düşük dozlar ile gerçekleştirilmesi yan etki açısından da sorun oluşturmamaktadır.

Günümüzde etkinliği test edilip onaylanan, etkisi standart hale gelmiş hazır kokteyller kullanılmaktadır.

• Gençlik Aşısı
  • Paris Işıltısı
  • Somon DNA
  • Nem Dolgusu
  • Vitamin Aşısı
  • Hyalüronik Asit gibi hazır ürünler kullanılmaktadır.

Mezoterapide ideal sonucu almak için cildin özelliklerine bağlı olarak ilk 3-6 hafta içinde 3 uygulama tavsiye edilir.Sonrasında 3-6 ayda yapılacak idame tedavi ile sonucun etkinliği gözlemlenebilir. Mezoterapiyi gerektiği durumda botoks, dolgu, PRP gibi işlemlerle kombine etmek anti-aging etkisini arttırmaktadır.

Saç Mezoterapisi

Saçların ihtiyaç duyduğu önemli bileşenlerden vitamin, mineral, derinin keratin tabakası ile ilgili ajanlar, saçların uzaması ve gelişmesi için saçlı deriye doğrudan enjekte edilmesi ile uygulanmaktadır.Bu etkilerinin yanında uykuda olan saç köklerinin büyüme fazına geçmesinde de rol almaktadır.
Saç mezoterapisiyle saç dökülmesi tedavi edileceği gibi, yıpranmış, incelmiş olan saçlar kalınlaşır, güç kazanır, daha parlak ve canlı görünüm kazanması amaçlanır.

• Saç dökülmesi şikayeti
  • Saç ekimi öncesi ve sonrası
  • Ailesel saç dökülmesi öyküsü olanlar
  • Yoğun stres sebebiyle kısa süreli saç dökülmesi şikayeti olanlar
  • Gebelik sonrası oluşan saç kaybının yerine getirilmesi kaynaklı problemlerde rahatlıkla uygulanabilmekte ve yüz güldürücü sonuçlar alınmaktadır.

Saç mezoterapisi saç dökülme tipine göre deriye minik enjeksiyonlar halinde yapılmaktadır.Uygulama saçların dökülme şiddetine göre 2 hafta aralıklarla 8-10 seans şeklinde yapılmaktadır.

Mezoterapinin yapılamadığı durumlar;

• Hamilelik ve Emzirme
  • İyi huylu ve kötü huylu tümörler
  • Saçlı deride enfeksiyon
  • Endokrin sistem hastalıkları
  • Menstruasyon gibi durumlarda önerilmez.

Mezoterapi sonrası dikkat edilmesi gereken durumlar;

• İlk 3 gün güneş ışığından korunmak
  • Enjeksiyon bölgeleri iyileşene kadar o bölgelere masaj yapılmaması
  • Alkol kullanılmaması
  • İşlem sonrası ilk günlerde saçları kimyasal içeren şampuanlarla yakamamak önemlidir.

Mezoterapi

Mezoterapi Uygulamasının Yan Etkileri Var mıdır?
Mezoterapi Uygulaması Ne Sıklıkla Yapılmalıdır?