Gençlik Aşısı

H-100 Gençlik aşısı cilt gençleştirme kokteyli olarak bilinmektedir. İçeriğinde B1-B6 vitamini, DMAE, organik silikon, Hyalüronik asit, mannitol, peptidler, kollajen yapısında bulunan aminoasitleri içermektedir.

Cilt yaşlanmasına karşı anti-aging amaçlı kullanılmaktadır. Genetik faktörlere bağlı kişinin cildinde oluşan sarkma ve kırışıklıkların tedavisinde kullanılır. Hyalüronik asit deriye elastikiyet ve nemlilik kazandırır. Clitte zamanla üretimi azaldığı için mat, kuru görüntü meydana gelir. Gençlik aşısı içeriğindeki nem kompleksi sayesinde mevsimsel kuruluk ve pullanmayı önler.Kollajen yapımını arttırarak ince çizgi ve kırışıklıkları düzeltmeye yardımcı olmaktadır. Yüz cildine ışıltılı bir görünüm kazandırmakla birlikte parlaklık, nem ve canlılık verir.

Gençlik Aşısı Uygulama alanı ;

• Yüz
  • Alın
  • Göz çevresi
  • Kaş arası
  • Dudak çevresi
  • Boyun dekolte bölgeleridir.

Gençlik aşısı ;

• Genç ciltlerde 2 seans yeterli olabilmektedir. Seanslar arası yaklaşık 3 hafta olması gerekmektedir.
  • Orta yaştaki ciltlerde 2-3 seans yeterli olabilmektedir.
  • Yıpranmış ve yaşlanmış ciltlerde 3-5 seans gereklidir.
  • Etki süresi genellikle 1 yıl kadar sürmektedir.

Gençlik aşısı uygulaması doktor tarafından aşı yapılacak bölgeye lokal anestetik krem sürülerek ve yapılacak bölgede uyuşukluk elde edilene kadar beklenir. 1-2 cm aralıklarla özel iğne uçları kullanılarak enjeksiyon uygulanır. Uygulama yaklaşık 15-20 dakika sürmektedir. Cilt altında hafif ödem oluşabilir. 6-8 saat içinde kaybolur. İşlemin yapıldığı gün makyaj yapılmaması ve su değmemesi gerekmektedir. Uygulama sonrası kişi günlük yaşantısına kaldığı yerden devam edebilir.

H-100 Plus in ve H-100 arasındaki fark H-100 Plus In formülünde ekstradan pürivik asit olduğu için sivilceli ciltlerin aha fazla oksijenlenmesini sağlayarak cildin daha hızlı iyileşmesine yardımcı olur.

Gençlik Aşısı

Gençlik Aşısının Yan Etkileri Var mıdır?
Gençlik Aşısının Etkisi Ne Kadar Sürer?